Att forsätta blogga lr inte...det är det som är frågan

Aså har typ tappat lusten att blogga... Så mkt roligare grejer att göra än att skriva här. Typ festa sönder haha.
Nej men allvar, idag ska JAG  ta det lugnt. Jag vet jag har sagt det förut och varje gången jag säger "jag ska inte festa" så slutar just med att jag hamnar i nån fest. (lr så kommer festen hem till en, det har hänt!). Idag ska jag göra ett medveten försök att inte gå ut. Igår (eller idag?) var vi vakna till typ 7 på morgonen... gick upp 11 för att inse att hälften av mina grejer var hemma hos en kompis, som ofcurse e inte hemma. Hade oxå fel skor på mig ,alltså tog nån annans skor. BIG FAIL. Och så hände en massa drama, som förhoppningsvis löser sig.
Idag ska jag baka och kolla på blue valentine och nån film som How i met your mother Ted har skrivit o medverkar i.... Ok, jag kanske bara köper kakor lr nåt istället för att baka. Får se seeeen. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0