Vive a tu manera...

Hatar folk som ska in i ens liv och tro att man ska förändras för att de bara säger det.
Aså låt folk leva liksom, vi gör själva våra misstag och väljer vad som är bäst för oss själva... Man kan inte bara säga "du borde förändra det här o det här..". Ursäkta? Fuck u om du inte gillar mig, det finns många andra som gör det! (har jag för mig haha)
Så jag känner mig lite grynning idag. Och trött, tenta jäveln blir aldrig klar och jag har typ ätit hela min kylskåp (hemma i två dagar i rad, jag röker inte längre så vad ska man ta sig till??). Får väl bara hardcore träna när jag är klar med tentan...
Ett bra sak är att mina linser är redo för avhämtning, yeeei, my green eyes are back! Saknat att ha på mig linser, det så mkt lättare än att ha glasögon. Ok måste forsätta med tentan. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0