Tenta friiiii

Yes box äntligen är IPE-tenta över (internationella politisk ekonomi). Nu ska man levaaa livet, komma in i det sociala livet igen lixom. Men först måste jag städa min lagenhet, under tenta tiderna så brukar jag sätta upp o ned lagenheten... ni kan se själva i bilderna nedan. Men idag ska jag fixa upp det och sen ska jag ta nya fina bilder. Hihihi. Efteråt blir det lite shopping i entré... att ha en kreditkort e farligt! Men det är rea och jag behöver verkligen ett par nya jeans. Har sagt detta i 3 månder nu men har inte köpt jeans jäveln än. Svårt det här med jeans, särskild om man har en gigantisk rumpa hahaha.


Kommer ta sin tid att fixa det här och jag ska träffa tjejerna om en timme...doh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0