Oh nooo...

Gick på dejt idag. Hade inga förhoppningar, gick bara för att jag har inte inget bättre för mig... Men, nu är jag så där nervös, fullt av ångest, fjärilar i magen, all that crap... Jag känner igen symptomerna, jag har haft de så många gånger förut men det var längeee sen jag hade de. Shit,shit,shit, nej, nej, nej. Jag var så lycklig som singel och brydde inte mig om nåt. Damn it, varför måste han förstöra det för mig? haha, jag vet dramaqueen. Men allvar, när man har blivit sårad så många gånger som jag har blivit, så djupt att det har nästan tagit livet ur mig, så är man sinisk, negativ, ja nästa arg när det kommer till detta. Damn it, mitt hjärta sviker mig igen, jag ska vara cool och inte bry mig, men neeej, alltid ska mitt hjärta få för sig nåt annat.
Dumma hjärta.

Kommentarer
Postat av: Nadia

hörru! folk blir sårade jämnt men de som lyckas 'älska', lita och leva igen är de som är starkast. Jag tror du är en av de starka, att du kan dela med dig ditt hjärta, i alla fall en pytteliten del. kraaam

2011-01-25 @ 23:31:52
URL: http://littlemore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0