"I know I am an average man but looking around I don't see any giant"

Helluuu, det går så segt idag. SÅ SEGT. Jag måste städa klar den gammla lagenheten, min hyresvärd vill ha nycklarna imorgon. Samtidigt som jag känner mig så segt, jag gick ut och handlade mat, postade en grej till mamma and that's it. Det känns som jag har sprungit en marathon. Eller så beror det kanske på att jag har en bronkitis-episod på g som allt tar mer kraft...Eller det kanske bara för att jag är lat av naturen. Damn me.
Anyway, nu har jag flyttat, min nya lagenhet är lövely, enda klagomålet är att min granne har en diskmaskin eller tvättmaskin som varje gång den ska centrifugera skakar hela mitt köksväg (och då låter alla mina glas). Lite jordbevävning känsla haha..
GAH JAG VILL SOVA JAG E SJUUUK. dumma smutsiga lagenhet!

Kommentarer
Postat av: Nadia

naw men det är ganska snart och då kan du bli green eyed girl igen hihih

btw, grattis till den officiella flytten! ;)

2011-01-10 @ 19:30:14
URL: http://littlemore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0