Would you have me born with wooden eyes?

Shuu, det är fredag, jag har hemtenta och är råpank... Lösning? Stanna hemma. Wow, en fredag hemma, det var länge sen, är det på fredagar som de visar melodifestivalen? Har ettan så jag kan kanske kolla på den och mobba alla klyshiga låtar. All by myself med schlager som sällskap... fan vad sorligt mitt plan låter, jag blir redan uttråkad på själva tanken.
Mina linser har gått sönder! Yesbox nu är det glasögon som gäller tills jag får pengar och kan köpa nya linser. Dumma, känsliga linser. Och min kamera har oxå gått sönder! Eller om jag ska erkänna så jag tog sönder den. Jag råka tappa den i ett hav av cider, så den drunkande och dog. Min lilla kamera överlevde inte ens en enda fest,snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0