Tråkig söndag.

Varför är alla söndagar så tråkiga och meningslösa?? Detär  aldrig nåt att göra förutom att plugga och dega framför någon random film.
Anyway, det har varit en lite upp och ner helg. Festen gick helt ok, jag var tvungen att hämta folk 24-7, min bästa vän däckade etc etc... Men HAN kom, han var där och det kändes väl värt det. Fast  tydligen så gillar ingen honom, jag vet kul att gilla en man som alla hatar. Men bryr jag mig? Nja. Eller?
En kul grej är att jag hatar VALENTINES och sen skaffar jag en dejt på alla hjärtans dag haha... Jag la inte ens märke till datum, but now its too late. Seriöst om killen dyker upp med en nalle eller ett hjärta kommer jag bara skratta.
Aså hela alla hjärtans dag är såå fejk, bara ett utra-komersiellt grej för att folk ska lägga pengar på onödiga prylar för att VISA hur mkt men gillar/älskar någon. Om du verkligen gillar/älskar någon ska du visa det varje dag och inte med materiella grejer. Och så har vi en massa singlar som bara får ångest att de är ensamma bara för att det är alla hjärtans dag. So jag är väldigt anti-valentines... men jag ska ändå på dejt imorgon. Hycklare eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0