So i heard it's no good to run but it feels so much better now that it's done...

Varför slutade jag lyssna på Shout out louds? De är så grymma jo... Jag vaknade nyss. Yep, jag vaknade kl. 5 på eftermiddag (oopsi). Det blev en till liten privatfest hemma hos Hosna och jag gick därifrån typ runt 6 på morgonen. Så, det blev inget plugg. Men idag ska jag ta tag på plugget. Har bara en bok kvar att läsa...Ska läsa ut den idag och börjar skriva. Och jag MÅSTE tvätta mina kläder också, har inga underkläder kvar (igen!). Kör bikini-style idag haha...
Fan, helst vill jag bara gå och lägga mig igen, känner mig sååå trög. Allt festande har gjort mig sjuk seg, jag är inte 18 längre, kan inte festa lika hård som förut hahaha. Ok, nu måste jag verkligen börja läsa, innan jag beslutar mig för att gå och läga mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0