Måndag, again.

Hur gick helgen så fort?? Varfööör är det måndag igen??
Aja, jag ska åka till sthlm om 3 dagar, finner lite tröst i det. Helgen var fuckt up kul. Ok, fredag var sjuk seg för jag va astrött efter tentan och typ somnade vid 2 (!). Men lördag... Aså det var sååå kul, vi gick ut och klubbade (me and my wife Hosna) och hamnade i nån svart klubb nånstans i stan. Vi fick skjuts av en kompis kompisar och de va så roliga och trevliga... Enda misslyckat faktor var att en särkilt människa som jag ville träffa den natten däckade hemma innan 12, så han dök aldrig upp. Basterd. Haha, nä jag förstår och förlåter honom (not), han bad om ursäkt jo. Vad mer? Jo, jag börjar redan bli pank fast jag fick CSN i fredags. Måste påminna mig själv att inte gå och klubba dagen efter man får csn, man brukar ha rikedoms-komplex då... Men jag ska laga en köttgryta nu och bara äta den resten av månaden. Juste idag spelar Milan-Napoli, ska dra till olearys och se den, den kommer att bli en sjukt bra match jo (Zlatan vs Cavani)... Måste först bara övertyga/tvinga nån att komma med mig. Fotbollsbar ensam, no thanx lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0