Efter tre alarmklockor och en liter mate...

...lyckas man vakna och nu ska man iväg till skolan. Gush, jag har t.o.m tid att skriva här, så duktig jag känner mig :) Jag hann dusha, äta en bra frukost (mate med smörgås mums!), klä på mig, kolla på himym, byta om igen (smutsade ned tröja med mate)... Och jag har fortförande 10 minuter innan jag måste dra och möts miss Hosna. Vi ska promenera tilll skola. Hoppas det inte kallt, annars dumpar jag henne och hoppar på den närmaste bussen haha.
Idag har jag seminariet och sen jag ledig tills tentautllämning. Jag har tenta redan nästa vecka, helt sjuk va? Jag började med kursen nyss jo :/
Anyway hörs senare peaaace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0