Je suis fou!

Hellooo again. Nu när man har tenta har man inte tid med nåt förutom att ringa alla sina vänner o klaga om hur svårt tentan är. Därför har jag inte uppdaterat. Ska skärpa mig! NU e det uppdateringar 24/7 ska ni se...
ANyway, idag har jag fyllt en dröm som jag ahr haft väldigt länge, jag har köpt färglinser. Men hej! Inte vilka färglinser som helst, utan GRÖNA. I know, det låter fett vanlig att ha gröna ögon, men jag har alltid drömt ha gröna ögon. Men grejen är att jag ser så suddigt nu, optikern sa att det brukar va så i början. Ja men vad fan, jag har tenta, hur fan ska jag läsa?? Hoppas att det går över snart. Annars kommer det va jävligt konstig behöva förklara till min lärare varför jag inte kunde skriva tenta.... KNAS

PS. Jag har ingen aning vad "je suis fou!" betyder. Tyckte det lät så där passande till situationen jag finner mig.

Kommentarer
Postat av: Abbie

hahah je suis fou betyder jag är galen!! hahahah du måste ta bild på dina gröna ögon! hahah jag har inte heller updaterat på länge men jag gjorde det idag. Det känns som att båda kommer antingen sluta helt inom en månad eller blogga varannan vecka hahah

2010-09-29 @ 22:45:23
URL: http://abbiee.blogg.se/
Postat av: sabi

hahahhahah e det sant? lol, då passade namnet då :P

2010-09-30 @ 18:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0