Såna som vi med lyckan mitt I sorgen...

Igår lämnade min mamma mig, alone again, ok hon e skiitjobbig men jag saknar henne ändå. Så jag var lite halv deppig och så kom Zoey hem... Hon var oxå deppig. Och så kom Hosna hem, och hon var lite deppig too... Vad är det bästa lösning till deppighet? PILLOW FIGHT! Det var skitkul och alla blev glada efeteråt. Det blev oxå lite vatten fight i det hela, så jag var tvungen att skura golvet efteråt, men men, im happy again! Och de lämnade mitt hem med leende på läpparna så det var värt det. Och idag fick jag reda på att jag klarade förra hemtentan! Haaa, jag som trodde att jag hade felat, men neej, jag har fått g på den!! SÅ TODAY IS HAPPY DAY. YEEEI. Och imorgon e jag ledig så jag tänkte gå på konsert idag på debaser. Kompisar, en kall öl och den galna bandet Geneva jacuzzi. Life is good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0