Söndag

Hello people, idag är det söndag. Och detta innebär: städa, städa och städa. Min lagenhet är upp o ned efter fredags lilla förfest. Jag märkte i fredags att cockteils är inte min starka sida, förutom att jag typ smutsade ned hela min golv med smirnoff och apelsin juice, så smakade drinkarna bara apelsin juice. Ska verkligen inte satsa på att bli bartender. Men hey! Vi hade en ganska kul natt, ok det var inte den roligaste ever men men, helt ok. Bilder kommer upp senare, om jag nånsin får dem av Zoey.
OK, ska sluta lata mig och bara sätta igång med en stor städning. Om en timme spelar ATLETICO MADRID så måste hinna va klar innan dess. FORZA ATLETICO!! FORZA FORLAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0