Lay all your love on me!

ÄNTLIGEN har jag storstädat huset, som jag skulle ha gjor fööör länge sen, men aldrig orkat göra det ordentlig.
Men idag, efter några koppar kaffe, satte jag på ABBA och bara körde igång en stooor städning. ABBA motiverade mig genom  dansenergin som finns i låtarna, så som "lay all your love on me" eller "money,money,money" Efter 2 timmar non-stop cleaning var jag klar med allt! Då tänkte jag "dags att chilla" och satte på tv:n i hopp att hitta något rolig att kolla på...And guess what? Danska kanel visade vänner! 2 avsnitter i rad! Yeiii. Jag älskar danska kanalen fr.o.m nuu!
Nu ska jag hjälpa en kompis med plugget, hon ska göra en saltenta jag har redan gjort (och fick ganska bar betyg på) så jag ska ge henne någar tips o hjälpa till så gott jag kan. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0