Im alive!!!!!

Gahh, har aldrig haft en matförgiftning i hela mitt livs tills i fredags... Perfekt timning oxå, när man är på fest och är utklädd till en "evil fairtale" (djungeltema- fest och jaaaa onda älvor finns i djungeln!). Jag har ALDRIG i mitt liv spytt så mkt... tur va att jag inte fick det andra sympotomen if u know what I mean... Men omg, har aldrig mått så där dåligt i mitt liv! Jag fick feber också, vilket jag senare läste var vanlig vid matförgiftning. ALDRIG MER SKA JAG ÄTA FALAFEL FRÅN NÅN SKUMT STÄLLE!! LR rättare sagt ALDRIG MER SKA JAG ÄTA FALAFEL I MITT LIV!!
Och när jag inte tillbringade mitt tid med huvudet på toalettstolen så sov jag och hade konstiga feber drömmar. Men idag mår jag bra igen, lite hungrig faktis haha. En och en halv dag senare lixom...
Idag ska det pluggas, kunde varken plugga igår lr förrigår (ofcurse). Jag har hemtenta igen nu på tisdag *snyft*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0