"God morg..." mitt svar : "F*** U!!"

Blev väckt att nån från en kristen grupp knackade och sa: "Varför tror du att det är bara människor som ber?" och jag som hade precis blivit väckt från en min vackra sömn (efter att ha däckat kl.5 på morgonen) sa med det snällaste rösten: "MEN VA FAAAAN, JAG SOVER! JAG VET INTE!!!!!" Och han gav mig en papper och gick. Jag brukar vara mer tolerant än så men hey! Jag är inte en morgon människa... Jag lyckades somna igen och när jag jag började drömma ringde telefonen. Det var mostern. Hon frågade en massa frågor. Jag uppfattade inte frågorna, efter 5 minuter frågar hon "väckte jag dig?". "Nejrååå", ljuger jag. Och efter det har jag inte kunnat somna om.
I NEED MY SLEEP PEOPLE LET ME SLEEEEEP!
(Nyvaken)

Kommentarer
Postat av: Abbie

Nej! fett synd själv fick man sova ut idag 03:00-12:30 ;) sov länge imorn istället. Men fett synd, oh I know att du inte e en morgon människa hahah

2010-10-16 @ 14:50:43
URL: http://abbiee.blogg.se/
Postat av: sabi

gaah fett avis på dig, mamma e här på besök så hon vaknade typ 8 o väckte mig varje halv timme. snyft. i need my sleep-beauty :P

2010-10-17 @ 11:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0