Getting ready...

NU ska det festas. Har köpt smirnoff-cosmopolitan o apelsin juice, så det blir några cocktails här hemma innan man drar till kårens "last summer party". Hmm, kåren verkar inte ha koll på vädret, sommaren tog slut för lääänge sen. Men men, de kommer att spela spansk musik innan 12 och efter så kommer en kille som jag känner att vara DJ. Hoppas att det blir en kul natt, min kompis ska ta en massa bilder, så får lägga upp några sen här i bloggen.
Och imorgon är det LA LIGA som gäller. Har följt den spanska liga i några år nu, har alltid hejat på Barca och Atletico Madrid, men nu när Barcelona sålde Martin Caceres till Valencia, hejar jag mest på Atletico. Forlan spelar där ju. My loovee.
Aja, hörs imorgon om jag är inte för bakis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0