But it's alright, It's okay, I got the time, But the time don't pay!

Igår var den mest stressigaste dag i mitt liv. Jag har ALDRIG upplev så mycket stress i hela mitt liv. Detta berodde på olika faktorer, tenta inlämning, utbytes studier papper (man ska skriva på o skicka etc etc), sömlöshet (som just nu ligger på dag 4) och mkt mkt mer som jag kan tyvärr inte skriva in i blogget. Too fuckt up and private.
MEN SAKEN ÄR ATT JAG TYP GICK RAKT MOT VÄGGEN IGÅR. JAG SKREK, GRÄT ETC.
Jag är utbränt.
Och jag är bjuden på 4 halloween fester idag. Jag borde ta det lugnt... Men jag är inte typen som tar det lugnt.
Jag ska istället lugna ned mig, andas o dricka en massa kaffe för att jag har fortförande inte sovit ett skit. Och laga mat. Det tycker jag är avstressande. Laga lite god mat åt sig själv, äta den o bara njuta av livets små grejer, som god hemlagad mat. Det är mitt recept mot utbrändhet. Men jag ska ändå gå på en kurator möte på måndag. Jag måste göra nåt åt min sömlöshet...
ANYWAY, jag ska laga Kyclingbitar med barbcuesås. Mums. Receptet är från den här väldigt praktiska kokbok där alla recepter ska bara ta 10 minuter att genomföras. But that's a damn lie,det tar alltid en halv timme att laga nåt från den här boken. Men den här ändå goda recepter... Hörs senare, får visa min halloween kostym :)
Boken och dagens recept. Det ser såå gott ut. Hoppas att det blir lyckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0